Surah Khafi Ayat 18

Awasome Surah Khafi Ayat 18 Ideas. Pada post kali ini, saya berasa terpanggil untuk berkongsi pengetahuan yang saya dapat masa saya tingkatan 5 tak silap saya. Ada berbagai pelajaran menarik dari ayat ini.

Tafsir Surah Al Kahfi Ayat 18 Nuring
Tafsir Surah Al Kahfi Ayat 18 Nuring from nuringpunya.blogspot.com

Dan jika kamu menyaksikan mereka, tentulah kamu akan ber­paling dari mereka dengan melarikan (diri) dan tentulah (hati) kamu akan dipenuhi dengan ketakutan terhadap. Dan kamu mengira mereka itu bangun, padahal mereka tidur; (18:18) on seeing them you would fancy them to be awake though they were asleep;

(18:18) On Seeing Them You Would Fancy Them To Be Awake Though They Were Asleep;


Dan kamu mengira mereka itu bangun, padahal mereka tidur; And we caused them to turn their sides to their right and to their left, [14] and their dog sat. Ada berbagai pelajaran menarik dari ayat ini.

Pada Post Kali Ini, Saya Berasa Terpanggil Untuk Berkongsi Pengetahuan Yang Saya Dapat Masa Saya Tingkatan 5 Tak Silap Saya.


Dan jika kamu menyaksikan mereka, tentulah kamu akan ber­paling dari mereka dengan melarikan (diri) dan tentulah (hati) kamu akan dipenuhi dengan ketakutan terhadap.

Belum ada Komentar untuk "Surah Khafi Ayat 18"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel